1. Rån. 2. Målkalas :D

Match i tisdags mot rutin laget Arvika Supporters och det var den numera "ständiga" kollapsen... Vi leder med 1-0 genom  Carlberg men förlorar matchen när det är 20 min kvar... Arvika vinner med 1-3. Helt ärligt...vi spelar så fruktansvärt bra i första halvlek så det är heeeelt sanslöst och sen bara kollapsar vi. Vi har sååååå mkt målchanser att det är otroligt att vi inte gör fler mål...det är stolpar och sneträffar och gudar och hans moster... herregud. Det är så ledsamt å se tjejerna så fruktansvärt besvikna, för det är inte första gången vi blir "rånade" på segern...

Men idag var det lyckligare miner :D 6-2 mot ett mosat Qbik....ne helt ärligt så var jag lite nervös i början för Qbik såg ut å va på hugget...när de sen gör ett reduceringsmål när det är 25 minuter kvar så tänkte jag bara...here we go again.... Men icke :P Duktiga Sanna nätade för första gången i år tror jag...Racer fick sätta 2 och Norberg är show off som vanligt och Volleyar in ett och hänger in det andra med en superb nick :)
så jävla gött tjejer ;)

Och jag sprang 2.5 utan problem :D :D: :D

Kommentarer
Postat av: carro

ja det var en skön vinst idag!

kul att det går åt rätt håll för dig emelie, ser fram emot att se dig på träningarna framöver.

ses!

2009-08-15 @ 22:17:50
Postat av: Anonym

Fan vad du glänser till ibland med dina mål gullet...helt fantastiskt! mkt kul å se ;)

2009-08-16 @ 20:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0