Det va fan länge sen..

Jag kan helt ärligt typ inte gå snart tror jag...Så jävla gött (fast ändå inte) å äntligen ha massiv träningsvärk igen. Sjuukt kul men mkt smärtsamt :P  Detta grundar sig i att jag var med på träningen i torsdags...eller ne det va jag inte men jag var närvarande :) Först var det lite möte om kommande säsong å sen började brudarna träna. Sen insåg jag väl att jag kan inte sitta här i 2 timmar innan jag skulle bege mig till innebandyn och säga hej så jag gick ut och sprang lite grann... typ 20 min å sen var det en massa benböj, hopp å spring och lite mage och rygg så jag har träningsvärk överallt! Mest i låren som håller på å ta dö på mig :P

Sen hjälpte det nog inte att jag drog till sporthallen när fotbollsträningen var slut och tog mig lite vatten över huvudet och stal Johans klubba ett tag och började gå ut och skjuta lite... sen var de en man kort när de skulle spela så då offrade jag mig och satte mig sj som back...Faktiskt gick det väldigt bra :) Jag kan ju inte direkt påstå att jag bidrog med ngt eller rörde mig särskilt mkt ,men det var mysigt och kul å äntligen få se lite folk och skratta å härja som vanligt :)
Så mer fotboll och innebandy blir det...så kanske jag kan komma igång ordentligt igen. Jag insåg i onsdags när jag tog elljusspåret i Vålberg att jag nog inte är riktigt redo för nedförsbackar tyvärr :s Gjorde lite ont efteråt men va fan...man måste väl testa :)

Fick även trixa lite boll i torsdags oxå. Kändes dock lite så det är nog inte ngt jag borde hålla på med, men som sagt man måste väl prova :D

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0