jippiiee :D

Första besöket hos sjukgymnasten idag sedan Linda gått på mammaledighet, och det gick väl över förväntan :)

Jag ska f.rom. nu * Löpa 2-3 ggr i veckan
                                * Benböj,hockeyhopp,balans hopp 2-3 ggr i veckan.
                                * Lättare fotbollsövningar...

Ni missade inte den sista va... "lättare fotbollsövningar" ..haha.. Fan vad jag äger det här... :D

Sen tyckte han även att eftersom det känns så bra att jag borde ta det lugnt med operation och vänta och se hur mkt bättre det kan bli.Tackar! Det tycker nämligen jag med :)

Så nu ska jag ta en promenad sen blir d till å åka på fotbollsträning :D

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0