1.5 Mil.

Check. På träningscykel då men det gills det med. 1.5 mils cykelintervaller är fan ingen plättpannkaka det inte ;)
Fortfarande lite lite träningsvärk i min vänstra vad. Det är heeelt sjukt det faktiskt. På onsdag bär det iväg till BK Vargen igen, sen är det juluppehåll så får vi se vad det blir efter jul. Det var den mest smärtsamma träningsvärk jag någonsin haft tror jag. I nästan hela kroppen förutom låren då och det hade jag ju sen styrketräningen på tisdagen det så, fan, hela kroppen fick sig en genomkörare förra veckan. Men det var fan kul men som sagt ytterst smärtsamt.

Och Ja. Jag kommer fortsätta gnälla om träningsvärk tills den bestämmer sig för å ge sig ngn gång. Det är väl så oxå att en del verkar ha lättare för att få det...och självklart ska jag infalla i den kategorin! :'(


Imorrn är det 3K igen. Styrkepass wiohoo :D
På Torsdag får vi se hur det blir för då är jag nämligen nytatuerad :D

Och det är snööööööö ute :D

Kraaaaam !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0