Jag lever :)

Man kan tro det eller ej. Jag har till och med tränat. Första passet på 2 veckor var väl för ungefär 2 veckor sen :P
En tisdag med styrketräning, vilket är så jävla kul! Sen vart det styrka på torsdag och sen nu i tisdags. På onsdagen gjorde jag mitt första boxningspass. Herregud!  Säger jag bara. Jag har fortfarande träningsvärk, det är heeelt sjukt. Men jag hade tydligen dolda talanger :D Lina, som tränar tjejerna frivilligt varje onsdag, frågade om jag hade boxats förut, men icke :D Jag hade snabba fötter, vilket jag starkt ifrågasätter, och bra slag. Jo men jag tackar jag :) Men det var alltså den värsta jobbigaste träningen jag varit med på, på ett bra sätt då förstås. Men jag va heeeelt slut efteråt. Jag orkade seriöst inte prata i telefon. Det har nog Aldrig hänt förut tror jag!

Så jag var nästan lite glad att det inte var ngt pass på 3K på torsdag :) Jag hade ju inte kunnat gå ändå eftersom vi var på julbord med jobbet men ändå. Det kändes skönt å inte missa ett pass där :)

Nu är det nya tag till veckan där det är tänkt jag ska få in ett par cykelpass oxå.

3:dje advent idag för övrigt. Julstämning ngn? inte jag alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0