Beundrar

alla som alltid alltid sitter på bänken. Fy fan vad det är värdelöst. Självklart, alla kan inte spela men ändå.!?
Vet en kille som brorsans spelade med förut, några vet säkert vem det är. Pär "pärlan" Ericsson. Den killen satt på bänken, jag vet inte hur länge, och se vart han är nu :) GAIS! Hans ihärdighet genom åren är beundransvärd, det är heeelt sjukt alltså. Och det är alltid svårt att ta sig in i en startelva. Tränarna har alltid favoriter som de envisas med att spela match efter match efter match trots att de inte presterar. Men det är så lätt att bara fortsätta köra på samma gamla vanliga eftersom det är det som är bekvämast. Men man måste våga för att vinna. Pär fick till slut chansen och som han har visat de i Carlstad United som behandlade honom så illa. Det var så dåligt skött så det är pinsamt. Men fan, det är bara gratulera för Pär har verkligen tagit sig någonstans genom åren. Och det är bara envishet och hårt hårt arbete som lönar sig. Sen ska man ha ett jävla flyt ibland också ;P

Löptur igår oxå :D eller löptur och löptur...jag gick väl 4 km och av de 4 joggade jag kanske 500 m men det är fan lite rörelse alla fall :) Knät gör som det vill ibland men efter semestern nu tänkte jag skaffa gymkort så man kan få lite hjälp och motivation till å röra lite på sig för det har varit ganska stiltje på den fronten ett tag nu :P

Hoppas alla har en underbar semester, för det har jag :)

//Emelie


Kommentarer
Postat av: Dennis Johansson

Se där - där kom den efterlängtade texten, bra också. Visst kan det vara som du skriver men en sak vill jag tillägga och den är viktig:

Du skriver att Carlstad United behandlade Pärlan illa - viktigt att veta är att Emelie inte menar huvudtränaren Per-Johan "P-J" Karlsson, numera KBK, eller för den delen ingen i tränarstaben - hela tränarstaben ställde sig nämligen bakom Pärlan och avgick från CU med omedelbar verkan.

Hittills har Pärlan gjort fyra mål i allsvenskan för sitt Gais.



Jätteroligt att du åtminstone kan jogga några meter med ditt knä, positivt.



Håll dig och bloggen igång...

Bra jobbat!

2009-07-27 @ 00:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0