Härligt.

Stod och diskuterade min skada med en ortoped jag känner häromdagen.
Mkt upplyftande känner jag..haha...
Tjejer är inte gjorda för att spela fotboll! Hur känns den å höra brudar? ;P
Nej men rent fysiskt så klarar vi inte skador lika bra, vi återhämtar oss inte lika snabbt (eller inte alls :s ) vi står inte emot en smäll lika bra. Och det är inte bara jag som är lite klen som inte klarar det :P Den här herren hade i veckan nu fått in 2 13(!) -åringar varav båda hade slitit av korsbanden, den ena hade dessutom inte bara slitit av främre utan även bakre. 13 år...usch. Jag känner smärtan, aldrig igen vill jag lova... 
 Det får mig att fundera på varför jag ens började spela...herregud jag kan ju leva på mina bröders framgång och glädjas åt de som har verklig talang :P Men det är gött å röra på sig oxå :) Och det har det fan inte vart mycket av på sistone, jäklar vad lat man blir. Men jag får väl egentligen all motion knät klarar av på jobbet. typ 5-10 km, beroende på dag :s  Herregud, det är veeeeerkligen inte ngn fördel att jag jobbar för knät är konstant svullet. Enda gången det inte är det är när jag jag vaknar. Och när jag inte jobbar. Men jag får ju se det som att det är positivt att svullnaden går ner så fort. Det tråkiga är att jag för 3 veckor sen hade full rörlighet i knät, och jag kan utan att Linda kollat graderna, säga att jag inte har det längre. Återigen gör det ont när jag böjer knät. Men herregud...om 1 ½ månad har jag inget jobb längre så man får väl plåga sig lite sista tiden :P 

Och har ngn ett jobb i bakfickan sååå..här är jag :D

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0