Jobb

Jepp. då har man jobbat i 3 heeela dagar nu då. Hur var det? Preeeeecis som vanligt. Varmt, allt krånglar och 2 vikarier att jobba med...första dagen man är tillbaka efter 2 månader så möts man av 2 vikarier...men det gick bra ändå. Ingen koll och 31 C varmt i stallarna men ändå bara ½ timmes övertid :)

Knät då. Jepp. Det kunde man ju nästan räknat ut att det inte skulle gå bra.... Gåendes 5-10 km om dan på betonggolv. Vad trodde jag liksom? :P Så onsdag kväll hade jag likadan svullnad som jag hade precis efter skadan. Underbart. Och det är likadant varje kväll, tappar en hel del rörlighet vill jag lova.  Men, det är  bara nästan vecka kvar nu och sen fick jag självklart jobba helgen eftersom alla andra får jobba helg som tokar nu när jag inte varit där, men jag får nog lite hjälp så att jag slipper gå där hela dagen :)

Gud vad lätt det är att bli lite förslappad. Jag var ju iväg på festival från torsdag-lördag och jag cyklar ju varannan dag så jag skulle ha cyklat i fredags. Men eftersom jag inte var hemma blev det inget med det. Och när tror ni jag tog mig upp på den förbannade cykeln...jo igår, och gissa om det var tungt :) Måste bli bättre på det här nu, går inte hålla på å slöa så :P
Det är ingen som har ngt bra tips på någon ofarlig bra sport jag kan hålla på med nu när fotbollen är uträknad?

Det är det här som är problemet när man är skadad. Jag har jääävligt svårt å tro att jag någonsin kommer spela fotboll igen för det här är en skada jag verkligen inte vill vara med om igen. Kommer inte bli nån vattensysselsättning för mig i år heller, så bye bye jetski och kneeboard och allt annat kul :(

Men hej. Regnet kom nu :) Det är bra för grisarna det, dom går åt som flugor i denna värme.
Landskamp har det varit i lilla Kil oxå. Sj behövde man inte vara med, jag behövdes imorrn men då är jag med killen till Uddevalla för å kolla på cross VM  så tyvärr :) Men vi skötte  oss tydligen riktigt bra och det är väl alltid bra reklam :)

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0