Förlust.

Och näst varmaste dagen på året också. Kändes det som i alla fall. Inget slog gårdagen värmebölja dock.
 Så var det då Rävåsen. Det syntes att det varken fanns ork eller vilja i söndags tyvärr. Ändå hängde vi med ganska bra i första halvlek. Vi hade en väldans tur att vi hade Näslund i mål för Smôla räddade oss från större förlust siffror. Fan vilka bra räddningar, det sa till och med Rävåsen i pausen. Det var ett par där som undrade hur hon fick händerna på ett par bollar :) Men det var väl inte så mkt att snacka om, vi orkade inte helt enkelt. Måste säga att det var lite smått roande att sitta kvar där jag satt i pausvilan för man fick höra både det ena och det andra från Rävåsens bänk. B.la annat att vi bytte en massa, de frågade om vi verkligen inte orkade eller om vi bytte för att det var varmt... haha... och så tyckte de inte om att vi gnällde på knuffarna i ryggen. Berglund fick sig ju en skick i ryggen ngn gång i första, det kommenterade ngn Rävåsen spelare som " Hon i pannbandet gnäller över att hon får en divison 3-knuff i ryggen"... Haha, det var nog det dummaste jag hört. Knuff som knuff i ryggen oavsett vilken division man spelar i, eller har jag fel? Jag tror lagen i division 3 kan sluta räkna ut oss från början flr så jävla överlägsna är de inte...

Men tack Louise Näslund för att du räddade oss från en större förlust.

Åter till Sjukgymnasten på onsdag också. Får vi se vad hon säger, hon blir nog glad över att jag är sjukskriven 1 månad till så att jag inte överanstränger mig mer än vad jag redan lyckats med, för jävlar vad det här börjar bli tråkigt. Ha konstant ont är fan ingen höjdare. Det har till och med drivit mig till att börja baka...herregud vart fan ska det här sluta ;P


//Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0