Igen.

Oförtjänt förlust. Enligt direktrapportör på plats i Eda så var det oförtjänt. Vi var tydligen skitbra igår. Vi spelade precis tvärtom mot vad vi spelade i söndags. Piggt, snyggt och bra. Men det hjälpte tydligen inte mot Eda som nätade 2 mål i slutet på matchen. Det finns inget värre än när man förlorar på det sättet. När man tycker att man har det och sen så bara...jaha... Men Carlberg var tydligen på hugget igår, bra där ;)

Mitt besök hos sjukgymnasten gick relativt bra igår också. Jag har nästan full rörlighet tillbaka i knät, förutom 2 grader när jag sträcker ut det. Men ändå, det är bara 2 grader :D
Sen får jag ju inte börja gå promenader än då knät verkar ha en tendens att bli vätskefyllt vid minsta lilla överansträning.
Men jag fick bra cred för mitt träningsschema, det var som Linda sa exemplariskt :p Varannan dag kör jag cykling 10 x 3 på motionscykel plus ett styrkepass mellan varje 10:a :p Sen tillkommer då övningarna morgon och kväll förstås...och det är ju varje dag. Fan jag tränar nog mer nu än vad jag gjorde när jag faktiskt spelade fotboll :D
Och anledningen till att jag fortfarande har så ont fick jag förklaring till när jag fick se läkarens journal. Han hade skrivit att jag ev. hade en skada på inre ledbandet så Linda ville kolla om så var fallet och jag kan säga att det är tur att jag är så snäll ;) för jag hade viljat slå ngn när hon tog tag i knät och skulle kolla ledbandet. Jävlar va det gjorde ont.. Så om jag får ge min professionella åsikt i detta :) Så kommer det bli operation för mig. Det är lite taskig tajming om jag nu kommer in på skolan men men ... det är väl aldrig bra tajming för en operation antar jag.

Nej nu ni ska det städas, bakas bröd och Rabarberpaj :)

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0