Jag har ju inte visat..

Vad jag ägnar mig åt om dagarna förresten :P


Hela 30 Kg tas det nu...haha, okej jag arbetar på det :D



Fått mitt knäskydd nu oxå...High five på den :p
Jag får till och med börja lägga lite tyngd på, det är fortfarande lite problem med vätskan som vägrar försvinna men det är på väg åt rätt håll. Och så får jag rida oxå :D Jag ska dock inte utsätta mig för fara...Granto är väääärldens snällaste så det är ju lugnt där. Plus att vi bara skrittar tills jag kommer ihåg hur man gör :P

Ha en underbar midsommar allihopa, det ska jag ha :) <3
Ha det underbart Bjergestam oxå...äg Italien ;)

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Föredetta IF KILare #18

Jag tar 50 emelie (a):D

2009-06-25 @ 21:02:54
Postat av: MLI

haha men nu råkar de va så att jag är liiiite klen :P Styrketräning är inte min grej riktigt ;P

2009-07-03 @ 17:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0