Just det, Grattis!!

Glömde ju det förra veckan. Bästa bästa Tove är ju med i Värmlandslaget och ska till Halmstad på Elitläger :)
Förhoppningsvis går min kära bror samma väg och förhoppningsvis kommer både Andre och Tove visa att dom är bland de bästa ;)

Det lönar sig att ringa och tjata också :D Ringde ortopedtekniska 1 gg torsdag, 1 gg fredag och nu idag så istället för 27/7 så blir det nog knäskyddsprovning 15/6 7.30. Bara hoppas att intervjun inte hamnar då :P
Jag behöver det där knäskyddet för att jag ska klara av att börja jobba igen och för att inte fortsätta sabba knät om och om igen. Det går ju i perioder då det känns bättre och då blir man lite övermodig och tänker sig inte riktigt för och lägger tyngden på vänster ben samtidigt som man vänder sig om...Litet tips...inte bra att göra så :P Gör förbannat ont. Men det är rehab som gäller 2 ggr om dan...ska allt fixa detta ser ni :)

Och matchen igår. Som sagt medioker och i nwt gick att läsa att våran ledning aldrig var hotad och att Sanna Hansen fick + och det är ju positivt för min kära kusin...bra Sanna :p

Just ja...glömde ju.Sverige fick stryk mot Danmark i lördags. Tydligen så är Källström värdelös och Lagerbäck borde avgå,,,Men vad vet jag, jag var ju på 50 års-kalas med grekisk afton  :P

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0