Hej och välkomna...

till min nya blogg.
Emelie Jernberg, 23 år och för tillfället ganska handikappad. Eller ja...inte så farligt kanske för jag kan ju faktiskt gå :)
Mitt korsband har, som de flesta redan vet gått av, eller är väldigt trasigt i vart fall så jag har ca 3 månaders rehab att se fram emot. Efter de 3 månaderna så är det tillbaka till ortopeden som gäller och det ska då beslutas om jag behöver en rekonstruktion av korsbandet eller inte, med mitt flyt så troligen. Men fram tills dess ska jag kicka ass på rehaben.
Och eftersom Dennis tydligen inte verkar tycka att jag har något bättre för mig ska jag tydligen blogga här också :)
Bättre och bättre i och för sig....det går väl att diskuteras. Vet inte ens om jag är särskilt bra på det här men det lär väl märkas antar jag :) Men jag får en bayline och bara det är mäktigt nog för att säga ja, och så är jag lite töntig också så det här kan nog bli kul.

Har inte den blekaste om vad jag ska skriva direkt men det är väl meningen att det ska handla om fotboll. :)
Hur det går för mig i träningen, hur jag tycker det går för oss i fotbollen och allmänt bara om fotboll.
Funderar på att hyra in Bjergestam för att skriva om liga matcher och annan dret hon sitter och fördriver kvällarna med att titta på :P Hon brukar ha bra åsikter om en del matcher ;)
Men som sagt, det blir nog mycket A-lags matcher och den enda andra fotboll jag kollar på är mina bröders, så Carlstad Uniteds matcher lär väl hamna här. Självklart ska man i första hand kolla på Kils matcher men det förstår ni ju alla :)
Men jag hoppas väl att någon stackare ska orka med att fördriva tiden genom att ögna igenom vad jag skrivit så gott folk, håll till godo.

// Emelie

Kommentarer
Postat av: Dennis Johansson

Mycket bra start Emelie... det blir spännande att läsa vad du/ni spelare har för åsikter kring det mesta. Det enda förbjudna för din del är att skriva illa om Liverpool - det får man inte göra. Då, om det skulle inträffa, kommer det vassa kommentarer tillbaka, både från mig och Gräsberg - det kan jag lova.

Keep up the good work!

2009-05-15 @ 22:18:44
Postat av: MLI <3

haha.... vi får se hur det går. Jag och liga matcher är väl sådär men jag ska be bjergestam om lite insideinfo :) Ska försöka hålla mig på mattan också, men får jag se en sådan domarskandal som united-forward hemma så kan jag inte lova något ;)

2009-05-16 @ 10:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0