Lite missvisande var det va?

Resultatet i Dm-matchen igår. Qbik var verkligen inte tillräckligt bra för att tillskrivas 0-5. Enligt min mening. Vi gav dem en match och jag kan inte påstå att de var så överlägsna som divisionerna tyder på att de borde vara.
De förvaltar de chanser de får emot ett alldeles för passivt Kil. Passiviteten vet jag inte om den beror på att vi skulle spela defensivt eller om det helt enkelt var lite läskigt att möta Qbik. Det vart alldeles för långt mellan mittfält och anfall och Joppan, Sara och Fia fick springa runt där uppe alldeles ensamma, det var ett otacksamt jobb de hade igår eftermiddag.
Men ändå. Bra att vi stod upp så pass som vi gjorde (trots det passiva) och jag tycker 0-5 är oförtjänt stora siffror. Qbik imponerade inte och man får väl bara hoppas att de gick på halvfart... :)

// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0