När jag ändå håller på här :)

Vi möter ju QBIK imorrn. Det känns lite stort. Eller ja...vi dänger dom ju självklart för att dom underskattar oss. Självklart gör vi det. Kikat lite på laguppställningarna och det ser bra ut. Vi är bra. Frågan är om dom verkligen är bättre?
Jag har aldrig förstått grejen med QBIK. Det är så tråkigt att titta på deras matcher. Det är ofta väldigt dåligt och helt enkelt tråkigt. Bara för att jag säger så så spelar de säkert fantastisk fotboll imorrn :P Men vi får hoppas att de inte gör det. Jag kan inte komma på något att skriva om våran uppställning. Vi har de bästa. Lindskog kommer säkerligen kämpa in ett mål. Carro kommer snurra upp alla på läktaren och sen sätta den fint i bortre krysset ;)
 
Nej men gott folk. Det ska bli intressant och se om vi kan skaka om QBIK tjejerna litegrann. Lite i alla fall ;)
Och de i QBIK som jag känner alltid är lite farliga är väl Mia Skoglund och Hasna. Så håll lite koll brudar.
Men vad ni än gör, ha inte för mycket respekt för dom. För vi är bra, jävligt bra. När vi vill :)

Ses på Sannerudsvallen imorrn. 16.00 är det avspark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0