Yeeeeeees !!!

Nu är deet så gott folk att jag ska på intervju. Det är inget som rör fotbollen men jag måste dela med mig av min glädje ändå  :D :D :D :D
Hälsoterapeutsinstruktör på BrobyGrafiska i Sunne. Intervju 15-16 Juni. Kommer jag inte in gråter jag. Jag vill verkligen verkligen det här. Hoppas dock att knät inte sabbar för mig bara. Det är ju mkt träning och mkt annat som har med det att göra och jag hoppas verkligen att knät inte ska hindra mig. Har dock en liten otäck känsla att det kanske kommer göra det. Men man ska komma in oxå, vi får se ;)

Och grattis Bjergestam...Barca vann CL-finalen ;D I en match där tydligen MU totaldominerade...första 10 minuterna. Haha det hade de inte mkt för ;P Nu ut i solskenet och bada hundar.


Ses på vallen på lördag gott folk ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea B

Tack Emelie :) Efter de tio minuterna så var det ju bara ett lag på plan, BARCA :)

2009-05-29 @ 16:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0