återkomma var det ja :)

Jag skulle ju skriva lite mer om träningen i måndags...jag kan säga så här : Jag är glad att jag inte kunde va med igår för jag hade så sjukt ont överallt. Jag måste snebelasta nåt sjukt för min vänstra vad och min vänstra höft var hårdast drabbad av träningsvärk vill ja lova. Men idag gjorde vi första styrke passet och det var precis lika kul som vanligt. Jag kan säga att det här med styrketräning är lite mer min grej det. Löpning kan kvitta för det känns Aldrig som jag blir varken snabbare,explosivare eller orkar mer. :/ Men styrketräning märks det sååå fort :) I början alla fall... Men garanterat kommer jag gnälla som fan imorrn för att jag har så där sjukt ont igen.. :P

Och det här är ytterligare en grej jag inte förstår.. hur fan ska man orka träna typ varje dag när man har så sjuk träningsvärk..jag blir fan totalt handikappad ja.. :)

Ses på måndag brudar...inte för att jag ser framemot det dock :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0