Heeeeelt sjukt.

Vad är det med träningsvärk egentligen? Varför måste man få den där skiten? Har så sjuuuuukt ont i låren nu så det är inte ens kul någonstans. Och snart bär det iväg till styrketräningen.. där kan vi snacka rolig träning och inte alls lika mkt träningsvärk som i löpningen. Men jag hade tydligen missat det värsta passet i måndags...tillåt mig å va lite glad över det :) Jag blir totalt handikappad när jag får träningsvärk oxå, trots att jag nog fan stretchar mest av alla, gammal kanske? :P Och tro mig,fortsätter det så här så kommer ni inte höra annat än gnäll om va ont jag har här framöver :D

Men va fan. jag har varit med på varenda en av de övningar Henrik kört med oss...ngn mer än jag som är imponerad ;P

Powernap innan träning blire nu... puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0