Ledband.

Ledband måste väl för övrigt vara det tråkigast gud uppfann på oss. Ett uttänjt ledband är konstant problem det. Stukade foten på löpträningen i onsdags och har fortfarande ont i den. Jag tror det är dags för Kils kommun att fixa belysningen på Höjda så man slipper bryta sönder sig.

Tillbaka till ledband alla fall... Tack vare detta så blev det 8 km powerwalk igår istället, i 8 km kolsvart skog :P
Helt sjösvett med tanke på att jag klätt mig liiiiite för varmt och det var många långa uppförsbackar. Konstigt nog var det igår, för första gången på länge, som jag fick riktigt ont i knät. 2 gånger trampade jag snett i mörkret där och det slet till i knät som det inte gjort på riktigt länge. Jag visste det. Det här jävla mörkret är varken bra för humöret eller kroppen :P Och det känns precis som när man tänjer ut ledbandet. Precis som det gjorde i foten i onsdags.

Ja det är väl bara att konstatera. Balansplatta blir det varje dag framöver.

Ses ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0