Styrkepass med Bjergestam

Liiiiinneeeeeaaaa!! Älskar den tjejen. Sjuuukt oskönt å träna idag med den träningsvärken jag har främst i mitt högra lår. Usch va jobbigt d va. Kändes som man förstörde mer än va man byggde men men har hört att man får bort träningsvärk genom att träna så fine :)

Styrka är så jädrans kul faktiskt. Vi avancerar måste jag säga. Kan även va för att vi aldrig lär oss hur mkt vikter vi har på, och ser att vi kört tyngre än vad vi skrivit upp på schemat att vi ska göra, när vi är klara :P Bra där. För övrigt känns det bra med knät. Nästan lite för bra men det är väl bara och köra på och hoppas :)
Det märks att jag fortfarande snebelastar med tanke på att det är sjuk värk jag har i högerlåret efter vaaarje träning. Att jag använder högern mer är inget man behöver va einstein för att inse.
Känns då väldigt skönt att jag ska stå och tvätta heeela dagen imorrn...herregud men det får väl gå hör ni :)

Nu blir det sängen och sen blir det faktiskt ett styrkepass på lördag med helt egen instruktör och grejjer ;) Mannen som alltid anser att jag lägger på för lätta vikter :P

 

Godnatt gott folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0