Underbart ( saftig underton av ironi)

30 kg. full fart rätt in i knät igår. Sjukt irriterat i knät idag och igår ska vi inte ens gå in på. Mina 40 minuters intervall på cykel bestod igår istället av 10 minuters promenad. Och idag är det styrketräning. Roligaste träningen på hela veckan men jag känner verkligen att jag inte orkar. Knät värker konstant och det hjälper inte direkt med 8 timmars betonggolvs promenerande :/ Så nu blir det hem och ta ett par panodil och bara vila.
Förhoppningsvis känns det lite bättre imorrn så att jag kanske kan köra ett styrkepass på lördag istället :)

Tråkvädret hjälper inte direkt till å peppa en heller :(

Ha't så skoj på träningen idag brudar...lite bitter och avundsjuk är jag.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0