Inlines

Är fan riktigt kul å dra en runda lite då och då, som idag. Känner fortfarande dock inte att jag rört på mig tillräckligt så det får nog bli en springtur oxå lite senare... eller kanske inte, ska ju träna imorrn och på torsdag sen får det bli en dag under helgen åsså lite inlines på det om det inte regnar, vilket det säkerligen lär göra :/
Imorgon blir det även kantarell plock, det törliga är dock rensningen :P

Var liiite seg på träningen i torsdags efter löpturen på onsdagen men det funkade :D 
Var med och sprang lite, volleyade lite, nickade lite och bröst---> tillbaka till min kära kompanjon Sanna :) <3
Kul å kunna va med igen och att det funkar, lite törligt med det här jävla regnet bara... :s 
Så imorrn blire träningen igen...dock med en annan ond kroppsdel, tror fan en av grishelvetena på jobbet sparkade av mig ett finger idag, eller typ stukade det kraftigt alla fall :/ Lite lätt handikappad nu måste jag medge. Ibland är dom inte så roliga å ha å göra med dom små liven :P 

Och just fan ja, glömmer fan det bästa av hela förra veckan, förutom de 5 km jag sprang (Mkt nöjd).
Vi vann ju fan söndagens match mot Villastaden, brutalt kämpa och en sjuhelvetes vilja tydligen, det är så det alltid ska va :D Sj jobbade man så jag missade detta fantastiska, men det är bara se till att ni upprepar det till helgen brudar ;)


//Emelie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0